Ukoliko vas nacionalna avio-kompanija Air Serbia obavesti da su detalji za jedan ili više letova unutar njihove rezervacije ažurirane ili promenjene, putnicima će biti poslat e-mail ili SMS sa revidiranim informacijama o letu i opcijama za nastavak putovanja.
Suočavanje s promenama leta ili njegovo otkazivanje postalo je svakodnevnica za putnike širom sveta. Ova česta pojava zahteva od putnika da budu prilagodljivi i fleksibilni, dok aviokompanije nastoje da se nose s različitim izazovima koji mogu uticati na planove putovanja.
Bez obzira na uzrok, ove promene često zahtevaju brze reakcije i eventualne izmene itinerera kako bi se osiguralo glatko putovanje za sve putnike.
Kada se suočite s otkazivanjem ili promenom leta na nekom od letova nacionalne avio kompanije Air Serbia iz Nisa ili bilo koje druge polazne tačke, ključno je znati kako efikasno reagovati na ovu situaciju, a ovo su nekoliko koraka koje možete preduzeti kako biste se brzo rešili ovaj problem.
Krenimo redom:
Proverite obaveštenja
Prvo i osnovno je da proverite sva obaveštenja koja ste dobili od avio kompanije, u ovom slucaju Air Serbije putem e-pošte, SMS poruka ili drugih kanala komunikacije. Aviokompanija obično šalje obaveštenja o promenama leta, pa je važno biti informisan o svim novostima.
Kontaktirajte Air Serbiu
Ako niste primili obaveštenje, a saznate da je vas let promenjen na neki dugi način ili imate dodatna pitanja, odmah kontaktirajte Air Serbiju putem njihove korisničke podrške. Pružanje tačnih informacija i postavljanje pitanja može vam pomoći da razumete situaciju i pronalaženje rešenja.
Razmotrite ponudjenen opcije
Kada stupite u kontakt s Air Serbijom, razmotrite sve opcije koje vam se nude. To može uključivati ponovnu rezervaciju na neki drugi let, traženje povraćaja novca ili vaučera sa uvećanim iznosom od 10% od pravobitne cene vaše karte za neki drugi let ili korišćenje alternativnih rešenja koje vam aviokompanija može ponuditi.
Ostanite informisani
Pratite dalja ažuriranja i informacije koje vam pruža Air Serbia. Situacija se može brzo menjati, pa je važno da ostanete u toku i pratite sve dalje upute koje dobijete.
Pripremite se za alternativne planove
U slučaju da vam nijedna od ponuđenih opcija ne odgovara, predlažemo vam da potražite povrat novca i razmotrite alternativni način dolaska do željene destinacije. To može uključivati traženje novih letova, smeštaja ili transporta.
Na osnovu našeg ličnog iskustva, želimo istaći da je korisnički servis Air Serbije veoma efikasan, izuzetno ljubazan i profesionalan. Naše iskustvo je pokazalo visok nivo efikasnosti u rešavanju problema. Kada smo se suočili s promenom leta koja nam nije odgovarala, aviokompanija nam je ponudila nekoliko opcija za rešavanje situacije. S obzirom da smo odlučili da putovanje nastavimo drugom avio kompanijom, zatražili smo refundaciju. Refundacija je bila uplaćena na naš račun u roku od svega nekoliko dana, iako je prema njihovom pravilniku taj rok od 7 do 30 dana.
Izvor: flynaissus.com