Muškarac star oko pedesetak godina u svetloj odeći prilazi automobilu na jednom parkingu u Mirijevu i nakon pedesetak sekundi odvozi auto.
Na Instagram stranici moj _beo_grad_ pojavio se video-snimak krađe i objava vlasnice vozila.
– Zamolila bih vas da podelite jedan snimak krađe auta. U pitanju je plava škoda fabia 2015. godište. Ukraden je u noći između četvrtka i petka 30 i 31. maj u Mirijevu. Na snimku se vidi muškarac u svetloj odeći koji prilazi parkingu i nakon pedesetak sekundi odvozi auto – navodi se u objavi Beograđanke.
Da bi sprečili potencijalnu krađu svog vozila,građani ga mogu zaštititi na više načina, pre svega ugradnjom mehaničke zaštite i alarmom. Pored toga, postoji i satelitsko praćenje automobila.
– Na nekom mestu automobilu se ugradi neki predajnik koji prima satelitski snimak i šalje podatke o lokaciji gde su to tačne lokacije, gps koordinate i kada dođe do krađe automobila vlasnik preko nekih aplikacija kojima se povezuje može da prati svoj automobil i eventualno može pomoći da tako pronađe svoj automobil – rekao je Milan Stepanović, urednik sajta „kasko-osiguranje.rs“ nedavno za Kurir tv.
Jedan od efikasnijih načina zaštite, istakao je naš sagovornik, jeste kasko osiguranje koje može zaštiti automobil od brojnih rizika, poput sudara, poplava, požara.
Međutim, takvo osiguranje ne daje garanciju da će osigurati vozilo i od krađe, zato je potrebno obratiti pažnju prilikom sklapanja ugovora.- Kada sklapate takav ugovor o osiguranju morate sa osiguravajućom kućom koja vam prodaje takav proizvod osiguranja da zahtevate da u kasko polisu, odnosno ugovor o kasko osigurnaju bude uključeno i rizik krađe, to je jedan od bitnijih elemenata. Većina osiguravajućih kuća, gotovo sve, traže da morate pored rezervnog ključa imati i original ključ, znači dva ključa zato što u tom slučaju ne priznaju da je automobil ukraden – rekao je Stepanović.
Osim navedenih metoda zaštite, da do krađe ne bi došlo, najbolje je ne davati dodatnog povoda za to. Savetuje se da se ne ostavljaju vredne stvari u automobilima, ne zaustavljaju automobile u mračnim ulicama gde nema video nadzora, dok je u prigradskim opštinama neophodno obezbediti autombile ostavljene u dvorištima.